czwartek, 27 września 2012

Laleczki od Marii

Dwie szmaciane laleczki w kostiumach narodowych Białorusi przywędrowały do mnie od Marii, postcrosserki z Mińska, która w lipcu wysłała mi tę jak najbardziej zgodną z moimi preferencjami kartkę. Może te konkretne laleczki nie są moimi ulubionymi, ale pocztówka przypadła mi do gustu. Przemiła wiadomość, dostosowanie do profilu i znaczki, sprawiają że jest wyjątkowa i a to dziękuję!



BY-519736
Distance: 432 km
Travel time: 17 days


Dlaczego znaczki tak mnie cieszą? Znam już Białoruskie króliki, ale obok nich znalazły sie moje ukochane polne kwiaty chabry, które w tym roku zasadziłam w ogrodzie, sprawdzając jak będzie wyglądała naturalistyczna łąka. Powiem Wam, że wygląda wspaniale, więc w przyszłym roku wsadzę nie tylko chabry, ale i maki, kończynę ozdobną i wszystkie te kwiaty, które jako dziecko tak kochałam zbierać na bukiety. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz