środa, 5 września 2012

Rzepakowy domek

Patrząc na tę pocztówkę wydaną przez Edycję Św. Pawła przychodzą mi na myśl dziecinne obrazki, z polem, niebem i małym tonącym wśród kwiatów domkiem. Był czas, kiedy sama takie rysowałam, a teraz żałuję, że przestałam.
Jak okiem sięgnąć rzepak, żółtszy niż słońce, a w tle prawdziwe błękitne niebo, tylko te opuszczone zabudowania wyłaniające się z kwiatów sprawiają, że w sercu czuję ukłucie. Ja chętnie bym tam zamieszkała i nikt... nie wypędził by mnie z tej ostoi samotności. Bez telewizora i radia, tylko ja i natura, ja i dzieci, ja i rodzina. Zwierzaki w zagrodach, mały ogródek, kilka owocowych drzew. Takie życie mogłoby być piękne, kiedy człowiek przez chwilę poczułby się samowystarczalny.
Pocztówka to fav tag od Karoliny (Kociara) ze śliczną mordką kotka narysowaną cienkopisem i kilkoma kolorowymi naklejkami. Karola tak jak ja lubi intensywne barwy, dlatego i jej pocztówka przypadła do gustu, a ja dziękuję jej, że w końcu mogłam potrzymać ją w dłoni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz