piątek, 28 września 2012

UNESCO - Cape Floral Region Protected Areas

Ana potrafi mnie zadziwić, zachwycić i rzucić na kolana dzięki nadsyłanym pocztówkom, ciepłym mailom i miłym słowom otuchy, które zawsze ma gotowe na każdą okoliczność przyrody. Kiedy więc zmarła moja babcia, a wkrótce potem mój ukochany pies, Ana doskonale wiedziała jak poprawić mi humor i choć nic nie zmieni tego co się stało, poczucie, że po drugiej stronie świata, jest ktoś kto martwi się o mnie i chce wiedzieć, że znów się uśmiecham – sprawiło, iż po prostu poczułam ulgę. Pocztówka, którą wam pokażę jest wyjątkowa właśnie dzięki tym słowom i wyjątkowemu dopasowaniu tematyki, do dwóch zupełnie rozbieżnych rzeczywistości. Ana napisała mi, że kwiaty są dla babci i psa, treść i szersze znaczenie kartki, dla mnie. Pocztówka bowiem ukazuje jeden z obiektów UNESCO Południowej Afryki! Jednocześnie wskazując najpopularniejsze kwiaty wybrzeża rosnące zarówno na terenach objętych ochroną jak i w ogrodach mieszkających tam ludzi i zachwycające różnorodnością swych barw. Na zdjęciu Geralda Hobermana „Reed strelitzia”, która w ogrodzie Any ma czarną barwę.



Zamiast o znaczkach napiszę wam coś o „Cape Frolal Kingdom” – otóż jest to w istocie osiem chronionych rejonów w obrębie Cape Province, stanowiących najbogatsze na świecie skupisko roślinne i zarazem niesamowite miejsce obrazujące wiele procesów zachodzących w świecie flory.
Thank you Ana! You are wonderful friend. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz