czwartek, 11 października 2012

Alice and the Queen


Kolejna pocztówka z mojej wymiany ze Svetą, to projekt Dream Designer i jednocześnie ilustracja z mojej ulubionej „Alicji w Krainie Czarów”. Nie wiem, czy dało się bardziej uświnić ją tuszem z pieczątek, ale panie na poczcie przecież się nie przejmują. No trudno, jakoś przeżyję w końcu i tak cieszyłam się jak dziecko, że dotarła! Może to dziwne, ale nigdy nie szalałam jakąś wielką miłością za bajką Charlesa Lutwidge`a, natomiast ilustracje do niej stały się moimi ulubionymi. W domu mam kilka różnych egzemplarzy książki, zakupionych właśnie ze względu na znajdującą się wewnątrz szatę graficzną, a gdybym miała szansę kupiłabym je również w wersjach zagranicznych, byle by mieć jak najwięcej ilustracji Alicji.

English: This is my next postcard from the swap with Sveta. It`s an ilustration to „Alice's Adventures in Wonderland „ wrote by Charles Lutwidge. To be honest I never liket the story so much, but i just love ilustration from it. I have got couple copy of the book in my house and I bought them because of the graphic. If I would have an opportunity I would love to have other languages publications in my collection as well.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz