czwartek, 11 października 2012

Mexican yoyo from Russia


Siedzę sobie w półmroku i czekam, aż koleżanka podjedzie po mnie autem. Ma być koło 7:00 i uznałam, że zdążę z postem. Gdy wrócę po 17:00 mogę nie mieć siły napisać nawet jednego. Wyszło jakoś tak, że z moich otrzymanych ostatnio kartek wylosowała mi się kolejna pocztówka z wymiany ze Svetą. Tym razem są to meksykańskie yoyo! Tak, sama byłam zaskoczona, podobało mi się zdjęcie, ale nie miałam pojęcia co przedstawia. Stawiałam raczej na jakieś Rosyjskie zabawki ludowe, a nie na odległy Meksyk. Niemniej jestem zadowolona, lubię takie kolorowe ujęcia, a Rosyjskie pocztówki są naprawdę dobrze wydane.

English: I am sitting in my home waiting for a friend. Soon we will both go to work but I decided I should wrote a post before it, because I wont me able to do it leater. The card i want to show you is from Sveta and on the photo you can see mexican yoyo! I love this picture because it is so colorful and bright but I was surprised when I noticed what is it on the potcard.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz