środa, 28 listopada 2012

Singing old women

Babunie z Ukrainy, tak długo miałam je w ulubionych, że o tym zapomniałam. Przesłała mi je Vika (Galushka83), przesympatyczna dziewczyna z Kijowa pracująca jako siostra w szpitalu dziecięcym. Wiem jaka ta praca jest wykańczająca, tak więc w tym miejscu chciałam jej posłać słoneczny uśmiech otuchy. Vika ma podobne hobby jak ja, słuchamy nawet tej samej muzyki.
English: Ukrainian singin old women, to be honest I had forgott I have them in my favs but I am happy I`ve recived this card. It was sent by Vika (Galushka83) with warm message. Vika works in Children`s Hospital and I belive this is a very hard job so I would like to send her a warm smile from Poland. We collect the same things, like similliar activities and listen to the same music strange isn`t it?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz