środa, 28 listopada 2012

The Ragged Robin Fairy

W ramach odrabiania po nocach zaległości z poczty dodaję fav tag od inek. Odkąd odeszła z forum w ogóle nie mam z nią kontaktu, nawet nie odpowiada na listy, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dane nam będzie korespondować. To pierwsza wysłana przez Inkę wróżka. Nie mam pojęcia jak ten kwiatek nazywa się po polsku zresztą widziałam go tylko w kilku prywatnych ogrodach i ogrodzie botanicznym. Znalazłam go jednak w książeczce moich dzieci i dlatego wierszyk sprzedam wam poniżej w wersji angielskiej.
English: This was first sent by inek Flower Fairy card. I miss her and I dont have a contact with Irmina for a long time. Maybe someday... This is The Ragged Robin Fairy and her poem:


In wet marshy meaddows
A tattered piper strays -
Ragged, ragged Robin;
On thin reeds he plays.

He asks for no payment;
He plays, for delight,
A tune for the fairires
To dance to, at night.

They nod and they whisper,
And say, looking wise,
"A princeling is Robin,
For all his disguise!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz