czwartek, 13 grudnia 2012

Cafeteries

Uwielbiam przesiadywać w kuchni, a przynajmniej lubiłam to gdy mieszkaliśmy sami. To taki mój azyl, tam się rozluźniam, tam jest moje królestwo, co za tym idzie lubię też wszelkie sprzęty domowe i naczynia. Im są starsze i ciekawsze tym lepiej, oczywiście kupuję też sobie nowoczesne dodatki, ale bardziej z powodów użyteczności niż miłości do nich.
To właśnie z tego powodu podobają mi się pocztówki jakby wyjęte z codziennego życia. Tę dostałam z wymiany od Miceau, jest zapisana, ale przyszła w kopercie. Tym razem jednak mi to nie przeszkadza :) Pomyślcie sobie mieć w domu taką starą kafeterie, te cudowne puszki i oryginalne miseczki na cukier! Szaleństwo!
English: I love to spend my time in kitchen and everything realted to it. In home I have a lot of dishes new one or old and belive me I prefare the oldest ones. Thats why I like postcards related to kitchen and cooking! Like this one from Miceau with Cafeteries. I would like to have one of such in my home.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz