czwartek, 13 grudnia 2012

UA-428912

Wczoraj Paweł po raz pierwszy pobiegł do skrzynki by przynieść mi pocztę. To było miłe, wczoraj były jego urodziny, a on pocztówki uznaje za wroga publicznego, bo ja poświęcam im za dużo czasu, a jednak wiedząc, że jestem chora pobiegł do skrzynki. Kochany...
Przynosi mi widać szczęście, bo w końcu znalazły się w niej jakieś offy. Pierwszy to Kozak od Anyi z Ukrainy. Na obrazku nosi on typowy strój folklorystyczny i z zapałem zjada „vareniki”. 
Distance: 673 km
Travel time: 7 days
English: My first official postcard from long time. Anya sent it from Ukraine and on the draw you can see Cossack in folk costume eating „varenyky” - they are a kind of stuffed dumpling associated with Ukrainian cuisine. Some times they can also be called pierogies as per the Ukrainian dialect.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz