poniedziałek, 10 grudnia 2012

Forest box

Od 10 minut w pracy panuje niezły rozgardiasz, a my przekrzykujemy się w atakach śmiechu. Wszystko przez tę oto pocztówkę. Moją pierwsza typu „shaped card”. Nieopatrznie podniosłam ją bowiem by pokazać koledze, który na głos zastanawiał się co na niej jest. Skończyło się tym, że cała kancelaria wykrzykiwała pomysły, przerzucając się tekstami „Sam jesteś Taiwańska małpa!”, a ja nie mogłam się przebić przez ten szum by stwierdzić, że w zasadzie to małpka jest z Chin.
Niemniej zabawa zrobiła się świetna, a to dzięki danyqueen, która przesłała mi tą leśna skrzynkę pocztową.

English: This is my first shaped card ever and I just love it. In my office it make us all laught because the little quiz „What is on the card” I made not on purpose. A little cute monkey was taken for a cat, dog, bear and a Taiwan monkey, and next the nick of „Taiwan monkey” was given to one of my cooworkers. They was to noisy that I wasn`t able to tell them this is card from China. At the end my boss took the card and said something like „ You imbeciles this is a little monkey from China, do you know where is China? I will tell you it is not on Taiwan! „ and all of us started to laught with him. Thank you danyqueen :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz