czwartek, 20 grudnia 2012

Kolorowa sówka

Po ostatnich newsach kolegi dotyczących wzrostu opłat pocztowych, mam dość mieszane odczucia. Jak zawsze staram się doszukiwać w całej tej sytuacji pozytywów, ale wychodzi mi to średnio. Pewnym jest, że będę miała więcej czasu dla dzieci i na naukę, bo zdecydowanie mniej spędzę nad pocztówkami. Wydam też mniej, bo nie będę już ich tyle kupowała. Mimo to składam VETO!
Teraz siedząc z bolącym zębem i wpatrując się w czerwone oczy sowy od Irminy, zastanawiam się co porabia nasza koleżanka. Nie miałam z nią żadnego kontaktu od dłuższego czasu, nawet pomimo faktu, że wysyłałam do niej wiadomości. Trochę się tym martwię, a może jeszcze dziś uda mi się wysłać do niej pocztówkę świąteczną?
 English: I like such draws, colorfull and simple. Even a kid could draw it well with an instruction. Thats something for me :) This one is from inka. I wonder how is she, because we have no contact for a long time. 
From other side I am thinking about news from one of our users that mention anbout new payments for sending mails. It is dramatical 100% up to Europe. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz