poniedziałek, 10 grudnia 2012

Niebieska zebra

Okazuje się, że siedzenie w pracy ma swoje atuty. Mogę dla przykładu opisać więcej pocztówek! Czekam, nie mam nic do roboty, a kartki wyjęłam ze skrzynki – leżały tam cały tydzień, bo szefunio zapomniał, a ja przecież radośnie pisałam projekt. Dobrze, że to już za mną i mogę podziwiać!
Przyznam, że zazdroszczę mabi, takiej magicznej księgarni z zapasami. Dzięki temu ma dostęp do pocztówek już dawno w Polsce wpisanych do grona „zapomnianych”. Visions of nature, były moją ulubioną serią, gdy byłam nastolatką, bo wówczas pojawiały się na stojakach z pocztówkami.
Nigdy nie widziałam tej zebry, w niesamowitym niebieskim świetle. Nie wnikam, czy to efekt celowo nadany później, ważne że jest urzekający.
English: The serie „Visions of nature” is one of my favorite postcard memories from times when I was in high school. Now you can`t buy them so I was a little jelous when mabi wrote that in her bookstore they still have a small amount of thous cards. The one with zebra is magical, the blue light is just amazing!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz