niedziela, 2 grudnia 2012

Reksio na Święta

Dostałam od Anety, historię w czterech aktach. Czterech cudownych Reksiowych aktach, z przewspaniałymi wiadomościami, o niej. Nigdy dotąd nikt nie napisał mi tyle o sobie, a mi nigdy tak dobrze się tego nie czytało. Też jestem mamą i gdyby się zastanowić co robię mogłabym napisać dokładnie to samo, co koleżanka. Mam też psa, a nawet trzy! Rozpuszczone przez moich rodziców do granic możliwości potwory, ale cóż zrobić... Syn kocha czytać, młodszy słuchać. Czasem mi się zdaje, że wszystkie jesteśmy takie same... z pewnością, wszystkie potrafimy grać na nerwach.
English: I`ve recived a special swap from Aneta, with her storie in four acts. Its wonderful history, humorous and very honest and the postcards, oh well you should see four ypurself, at last first of it. I introdiuce you to Reksio – a hero of our childhood.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz