środa, 5 grudnia 2012

Ukojenie od zaraz

Ukojenie potrzebne mi od zaraz, jak tak dalej pójdzie zainwestuję ostatnie pieniądze w lawendę i przynajmniej nerwów nie stracę, choć patrząc po tym jak ostatnio ją sadzę... no cóż, co roku zdąży uschnąć nim przesadzę ją z doniczki do gruntu. Mea culpa! Wiem, za dużo rzeczy chcę robić naraz, ale co ja poradzę, że inaczej się u mnie w domu nie da? W życiu się nie da. Brakuje mi tych chwil gdy człowiek się nie spieszył, potrzebuję ich dla mojego wewnętrznego lenia, a tak... z niczym się nie wyrabiam.
Pocztówka, ona mi dziś ratuje życie jeszcze trochę na nią popatrzę i ochłonę. Dziękuję Edytko.
English: Only peace can save us, and to reach it I need to calm myself a little. Lavander is greate for that so I will look at this card for couple more minutes and all will be just fine. Its beautiful I could lay on such field and look at the sky. Just that.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz