poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zielona choinka

Dotarła do mnie pierwsza karteczka z Bożonarodzeniowego RR, a przesłała mi ją Nielotna. Na odwrocie życzenia i cytat z Marki Teresy z Kalkuty, swoją droga bardzo ciekawy, choć nie przepadam za opartą na katolicyzmie „mądrością”, dla mnie wpasowującą się zazwyczaj w nurt „Piety”. Dzięki słoneczko :)
Zdaje mi się, że rok temu te karteczki dostępne w sklepach były jakieś ciekawsze. Przynajmniej mnie nie udało się jeszcze znaleźć, ani zobaczyć nic naprawdę „cool”, no może prócz pocztówek zamówionym ze Śląskiego Muzeum.
English: This is a first postcard I`ve recived this year from our Xmas RR, it come from Nielotna and on the bac there are an interesting quote.
This year polish publishers did not create nothing trully interesting at last I didn`t saw such cards.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz