niedziela, 6 stycznia 2013

Black cat FavRR#70

Przez ostatnie 2h naczytałam się tyle o królikach, że nie wiem czy mój mózg zdoła pomieścić informacje na kolokwium z psychologii społecznej. Paweł wściekły, dzieci aż nazbyt zadowolone, a ja się zastanawiam jak zrobić klatki na otwarty wybieg, bo to przecież oszaleć można.
Pocieszam się pocztówkami, które zabrałam wczoraj z pracy. Pojechałam po lodówkę i zapomniane pocztówki dla koleżanek, a odkryłam że w sobotę też donieśli. Mam więc pocztówki z piątku i soboty i nie wiem w co ręce włożyć. Dziś zajmuję się dzieckiem więc większość uzupełnię zapewne jutro.
Wpierw jednak dostojny kot od Alli (Vetrovosk) z FavRR#70, szedł coś długo bo ponad miesiąc, ale dotarł, a ja jestem bardzo zadowolona.
Piękny stonowany obrazek, w którym można się zakochać, żeby te moje pchlarze też się tak dobrze prezentowały...
English: I have too many work with thous rabbits and have no idea what to do! Paul is mad, kids more happy than ever. So I just decided I will sit for a while and show you what I`ve brought yesterday from work. Distinguish black cat from Alla (Vetrovsk) in FavRR#70. I like this draw it make me calm. The title of this work is „The wistaria blossoms” by Tatyana Rodonowa (by the way I have got wisteria in my garden!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz