niedziela, 6 stycznia 2013

Hedgehog FavRR#69

Dzień zaczął się pysznie... jakoś w nocy okociła nam się królica. Małych jest dziewięć, a ja nawet nie zauważyłam, że złośnica jest w ciąży. Mam nadzieję, że ich nie zagryzie, ani tym bardziej nie przestanie karmić. Zastanawiamy się tylko z kim ona te małe ma, bo ten mały samiec miał być zdolny do rozrodu najwcześniej na wiosnę... Małe wyglądają normalnie, więc wolę tej kwestii nie rozważać. Będzie co będzie, tak myśląc spoglądam na pocztówkę z jeżem, który też zdecydował się na mnie popatrzeć. To Fav RR#69 od Michile (Nordseekrabbe) – przed wakacjami zastanawiałam się nad hodowlą jeży, ale poprzestaniemy raczej na jednym w Warszawie i królikarni u rodziców O.o
English: Cute and wise – hedgehogs are one of my favorite animals and now I`ve recived a postcard with one of it in FavRR#69 from Michile (Nordseekrabbe). I would probably write much more if not the fact that I cant stop to think about my rabbit and nine little rabits she gave birht to this night. I am in a little shock because i didn`t noticed she is pregnant O.o

1 komentarz: