środa, 2 stycznia 2013

Bożonarodzeniowy RR#5

Cóż za piękną pocztówkę z zagadką i życzeniami przesłała mi Ula. Podoba mi się podejście jej brata do wypieków, rozbawiło mnie nazewnictwo, a moje wypieki rosły i smakowały tak więc mimo, że życzenia czytałam po czasie spełniły się. Miały zatem swą moc.
Ja też lubię kolędowanie, a jeśli wygląda tak jak na tej pocztówce pokocham je jeszcze bardziej. To jednak z fajniejszych kartek jakie widziałam w te święta. Niestety nie wpadłam na to odpowiedź na Twoje pytanie.
English: What a wonderful postcard with greate wishes and a riddle sent me Ula. I also love to sing carols but I also love to bake so her wishes was just perfect for me. I must say this is one of most beautiful Christmas cards I saw this year in Poland.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz