czwartek, 3 stycznia 2013

Koniecznie na Świątecznie

Mam przed sobą reprodukcję karty pocztowej z 1932 roku zatytułowaną "Dziecko z choinką".
To świąteczna kartka od Edyty (nayanka), z miłym wierszykiem i osobistymi życzeniami, które trafiły bezpośrednio do mojego serca. Dla mnie małe dzieło sztuki, no ale ja jestem uzależniona od „staroci”. Nie ma tu żadnej adnotacji o pochodzeniu z RR, tak więc nieśmiało założyłam, że to pocztówka nieoficjalna. Jeśli popełniłam błąd poproszę o sprostowanie.
 English: I`ve received from Edyta (nayanka) a reproduction of Christmas postcard from 1932 year called "Child with the Christmas tree".A lovely draw with warm wishes that went straight to my heart. There are no ad-notation so I guess this is a private Christmas card.

1 komentarz:

  1. Nie popełniłaś :) To kartka specjalnie dla Ciebie :) Cieszę się że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń