wtorek, 8 stycznia 2013

CA-302328

Muszę przyznać, że jestem mocno niepocieszona z powodu tej pocztówki. Jest przemiła, kolorowa na odwrocie, z życzeniami urodzinowymi, no i z Kanady. To mnie właśnie najbardziej boli, z Kanady chciałabym coś ciut bardziej Kanadyjskiego, lub po prostu wpasowanego w moje preferencje, szczególnie że dziewczyna wysyła takie kartki. No nic, mówi się trudno. Podziękowałam napisałam o zaletach pocztówki i przepraszając, że udzielam jej rady dodałam na końcu, że najmilej byłoby dostać coś nieco bardziej „krajowego”.
Z zalet podobają mi się znaczki, jest ich mnóstwo! Charakter pisma i bijąca od kartki radość!
Distance: 6,469 km
Travel time: 30 days
English: I like the happy and colorful back of this official postcard from Andie, I was only a little disapointed that this is not something more Canadian. Cards from Canada are rare for me. But don`t listen to me I am ill again so I am probably in bad mood. I should be happy there are a lot of greate stamps on the back!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz