czwartek, 3 stycznia 2013

Christmas Idea - for next season!


Piękne znaczki, szczera wiadomość i wymarzone przez wielu rosyjskie multi robione na wzór NI. To wszystko zawdzięczam Beacie, która przysłała mi pocztówkę świąteczną. Nie jest to zdaje się RR, ale koleżeńskie życzenia, które stają się tym bardziej wartościowe. Siedząc w pracy oglądałam sobie tę kartkę i doszłam do wniosku, że niektóre bombki sama chętnie powiesiłabym na choince. W tym roku jej nie mamy, nie opłacało się nam jej ubierać skoro wyjechaliśmy grubo przed świętami, a wracaliśmy po Sylwestrze. Za rok jednak… za rok zaszaleję, o ile w mieszaniu w Warszawie znajdzie się na nią miejsce.
Wpadł mi właśnie do głowy dziwny pomysł, na akcję z międzynarodową choinką ozdobioną dekoracjami z różnych zakątków świata, związanych z ich folklorem. Podoba mi się idea, że różne osoby kupią lub zrobią i prześlą po jednej dekoracji, z których potem powstanie coś unikalnego. A co wy o tym sądzicie?
English: Phenomenal stamps, honest wishes and card that many can only dream of - a Russian multi based on NI projects. I owe it to Beata our dearest forum administrator, because she sent me this unique Christmas card. Sitting at work I was looking at the postcard and decided I like some of glass balls on it. Maybe next year we will buy some and decorate our Christmas tree with them or maybe... 
I have nice idea for an action to create international Christmas tree with decorations related to folklor in your part of the world what you think about?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz