czwartek, 3 stycznia 2013

The Golden Key


Mam jeszcze chwilę wolną zanim zerwę się z pracy na pocztę. Plan jest zatem taki by dodać wyjęte z firmowej skrzynki pocztówki. Skany dodam sobie w domu, ale wiadomość pisze już teraz na szybko. Pierwsza w kolejności jest stara, co najmniej tak stara i unikatowa jak nasza Zamorska… pocztówka z ilustracją do bajki A. Tołstoja „Złoty Klucz”, którą wykonał L. Vladimirsky. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę kartkę myślałam, że to Pinokio!
Pocztówka to fav tag z Ukrainy od przemiłej Naonna, która dwa razy pytała mnie, czy nie wysłać jej w kopercie z uwagi na jej podeszły wiek. Na szczęście pocztówka dotarła cała i zdrowa. Na odwrocie życzenia, sprawozdanie z pobytów z zespołem tanecznym w Polsce i cytat do ilustracji.
English: First of postcards I have take out from my work mailbox today is a fav tag from Naonna. It is an old postcard as unique as our cards of Zamorska... Postcard is an illustration to a A. Tolstoi fable "The Golden Key" and  this drawing was made by L. Vladimirsky. At first I thought it is Pinokio! 

1 komentarz: