piątek, 25 stycznia 2013

Florida shells

Dostać taką pocztówkę od rodowitej mieszkanki Florydy to prawdziwe szczęście i ja je miałam. Kartkę z Fav tag`u przesłała mi Ivonne (FloridaGirl) wraz z niesamowitą wiadomością. Ivonne urodziła się i wychowała na Florydzie, tu dorastały jej córki i tu wychowuje wnuczki, ale zwiedziła też 26 innych Amerykańskich stanów. To dzięki temu z czystym sumieniem mogła opisać mi swój własny. Floryda nie jest może najpiękniejsza, ale zdecydowanie ma najlepszą pogodę! Co więcej dzięki tym muszlom, które zbieram i uwielbiam, z pewnością ja byłabym zachwycona wizytą.
English: It is a greate luck to recive such postcard from someon who can call Florida her home. My „hero” is Ivonne (FloridaGirl) greate person who was born and raised in Florida. She also visited 26 of the US states and when she writed that Florida have greate weather I can belive her.
I love this card because I am a greate fan of shells and collect them from the moment I was a child.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz