wtorek, 22 stycznia 2013

Zosia w stroju krakowskim

Odkryłam dziś, że nie zgłosiłam kilku pocztówek od koleżanek z forum. To są właśnie rezultaty przesytu. Pierwsza z nich jest od Edyty (nayanka) i dopiero teraz stuknęłam się w głowę, bo odłożyłam kartkę na bok, jako że była WAŻNA. Tak ją odłożyłam, że zapomniałam. W związku z czym przegapiłam urodziny Alka... Dobrze, że głowy jeszcze nie zapomniałam, ale już jestem blisko tego stanu. Na pocztówce oczywiście Zosia w stroju krakowskim, autorką zaś obrazu jest moja ulubiona Danuta Muszyńska – Zamorska.
English: Postcard from Edyta was so important that I put it away to a safe pleace and forgot :( You know when you hide something that no one else would know and you forgot where it is? Yep... like a squirel. My brain is probably as small...
This is painting of Danuta Muszyńska – Zamorska with Zosia in Cracow national costume.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz