poniedziałek, 7 stycznia 2013

Gotochi #1 and gifts

Miałam się przespać zanim przyjedzie Paweł, a Daniel znów się obudzi, ale po prostu nie mogę! Dostałam skarby, a skarbami trzeba się dzielić. Po pierwsze i najważniejsze moje pierwsze w życiu Gotochi! Pierwsze, ale nie ostatnie, zaraz dowiecie się wszystkiego cierpliwości. Otóż Ze skrzynki wyciągam wielką kopertę, a na niej nalepka i broszura celna, wytrzeszczyłam oczy, pisze „gift”. Oglądam, nie kojarzę adresu zwrotnego, to żadna z moich koleżanek. Otwieram, a tam cuda... Gotochi, czysta kartka i kolorowanka dla dzieci, wszystko to jako TYC od Shoko, za Jankową oficjalną pocztówkę. No i jak tu nie posłać TYC, za TYC? Wyślę jej Janka nowość (w lutym) i jakiś folkowy drobiazg, mam czas do lutego coś wybiorę! To kartka ze specjalnej kolekcji Haneda, którą Shoko kupiła na lotnisku, jak ja ją chcę wyściskać.
Poniżej kolorowanka, którą Eryk łaskawie oddał mi na skanowanie. Pomyśleć ma 12 lat, ale Pokemonowa kolorowanka zawładnęła nim totalnie O.o bratu nie chce dać, bo... „popsuje”...
No i karteczka do wysłania, za jakiś czas może się z nią rozstanę, ale nie prędko:
English: Today I`ve recived such wonderful gift that I have to show it immidetly. At first I didn`t know who sent it but after reading message on Gotochi card I`ve understood. This is a TYC from Shoko for an official postcard I sent her. My first Gotochi, clear card from anime (the character is cute <3 ) and a Pokemon notebook for colour! There will be a TYC for TYC <3 !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz