poniedziałek, 7 stycznia 2013

Gotochi #2

Otóż to, dziś w skrzynce znalazła się druga pocztówka Gotochi! Tym razem wiedziałam od kogo, choć i tak się nie spodziewałam. Z Satoko wymieniamy się już jakiś czas, raz ślę coś z jej preferencji, raz wysyłam pociąg dla jej małego synka. Ona również przesyła mi pocztówki, które uważa za godne uwagi i tak powolutku, a tu nagle Gotochi, jedno z moich ulubionych. Miałabym w nich wszystkie, ale nie mam cierpliwości szukać XD.
Na odwrocie cudowna wiadomość, piękne Landmarki z wyjaśnieniami co tak naprawdę pocztówka przedstawia, no i oczywiście nasze prywatne uwagi. Radosny dzień nie sądzicie?
English: Yest thats correct two Gotochi cards in one day! This is from my wonderful penpal Satoko and I was ottaly surprised by it. It shows Minato Mirai area of Yokochama (city where Satoko and her family live). This is a commercial area of the city, Satoko even draw an explenation of every building on the back, I like the draw, but as she was not entairly happy abot how it looks I wont show it to you. Merry Christmas & New Year to you and your little one hun! Thank you, thank you, thank you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz