poniedziałek, 7 stycznia 2013

Uszatkowe Święta

To nie koniec szczęścia, bo otrzymałam oczywiście dwie kolejne pocztówki z Misiem Uszatkiem od Xellosan i od razu zaczęłam sobie nucić pioseneczkę, usypiając tym samym dziecko zanim jeszcze wsadziłam je do auta (cholera ciężki jest). Wczoraj oglądaliśmy te króciutkie, ale za to jakie mądre filmiki, ja przypominałam sobie ich treść i sens, a Danny i Eryk dopiero je poznawali. Muszę poszukać całej serii na DvD, bo nie dadzą mi teraz żyć.
Wiecie już dużo o serii to może teraz coś o twórcach? Obaj to wyjątkowo uzdolnieni i zasłużeni autorzy Janczarski pisał dla dzieci, zawsze oscylując w tematyce bliskiej ich codzienności, opowiadając o sprawach, które nam dorosłym wydają się banalne, a dla dziecka stanowią jeszcze wyzwanie społeczne, jak choćby „skarbonka” - do czego służy, co to znaczy oszczędzać. To on wymyślił Uszatka, ale kształt idei słowa nadał dopiero Rychliński. Laureat wielu nagród w Polsce i poza jej granicami, ilustrator dziecięcy, który swoją twórczością zaczarował nas wszystkich. We dwóch panowie stworzyli cudowny duet, dzięki któremu do dziś możemy się cieszyć wraz z naszymi dziećmi.
English: To more Ushatek Bear favorite tags from Xellosan! They make me more thank happy, because thanks to them my sons started to watch the serie, and belive me movies are wise and interesting and it take only 8 to 9 minutes not 30 like cartoons we know from TV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz