niedziela, 6 stycznia 2013

Karen

Skoro dziecko już śpi, a Paweł wciąż się uczy mogę dodać jeszcze kilka kartek z sama nie wiem, tego weekendu patrząc na kupkę. Biję się w pierś nawet ich nie przebrałam miałam taki bałagan. Teraz odkurzyłam, zmyłam podłogi w łazienkach i na korytarzu, zaraz zabieram się za sypialnie i salon. Nie jest źle, jutro zaległości w postach i adminowaniu forum RPG, a potem nauka. Tak więc jutro dodam cztery kartki, i to samo po jutrze. Symbolicznie, że tak powiem.
Tymczasem kolejny tag z ulubionych od Xellosan, nie wiem jak ja się jej odwdzięczę. Choć na odwdzięczanie czas przyjdzie w marcu lub kwietniu, niestety co sobie obiecam, że odłożę na znaczki, to zawsze coś wyskakuje, a jak obiecam sobie, że nie będę tagować, to się oprzeć nie mogę i w ten sposób do lutego to będę zaległości rozsyłała, a w lutym ferie, więc nie dam rady. Gdzie to ja byłam? Kartka!!!
Kolejna piękna pocztówka z Danutą Muszyńską-Zamorską, a w zasadzie przez nią „namalowana” oto „Karen”, słodka jest ta dziewuszka, jak patrzę na tą kartkę wiem czemu chcę córcię, choć moi chłopcy też są uroczy. Zbierają kwiatki dla mnie, pośpiewają, potulą się (młodszy zawsze, starszy już tylko gdy nikt nie patrzy). Tyle, że chłopcy tak chętnie nie namalują ci laurki, nie ubierzesz ich w sukienkę i raczej nie do ciebie się zgłoszą z sercowym problemem. Za to zrobią herbatę, ponoszą zakupy. Dobre mam te dzieciaki.
English: Today I have a day full of work but as I almost finished cleaning, kids are sleeping and I have a spare minute I want to show you another postcard from my favorites that was waiting for me in home. Another one from Xellosan who is just spoiling me. Painting of Danuta Muszyńska-Zamorska „Karmen” - when I look at it i know why I want to have a one more kid a girl i hope!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz