piątek, 18 stycznia 2013

Trzy w jednym

Jeszcze tylko bagatela jedenaście pocztówek, normalnie chętnie dodałabym je hurtem i może tak zrobię? Mam trzy pocztówki z Niemiec, nic więc nie stoi na przeszkodzie, by połączyć te cuda w jednym poście. Tematyka ta sama, ale kartki zupełnie inne. Pierwszą przysłała mi Katharina (Antimi), to cudna pocztówka vintage – oczywiście reprint.
A to już pocztówka w zupełnie innym stylu do Cyberwusel. Piękne znaczki i dopiero druga kartka do Polski wysłana przez tego nadawcę. Jest mi tym milej, bo im dłużej przyglądam się tej pocztówce tym mocniej j doceniam.
Ostatnia pozycja to pocztówka „archaiczna”, od koleżanki moich dziadków. Dostałam ją jako nastolatka, ale dopiero teraz mam okazję się pochwalić.
English: There will be three totaly different cards here. First is from Antimi a wonderful reprint of vintage postcard from 1960.
Secound is a Xmas card tag from Cyberwusel with nice stamps you can see above and honest message.
And last one is from my grandparents friend. I have recived it about 10 years ago as a TYC for a present I have made and sent to Germany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz