piątek, 18 stycznia 2013

Życzenia prosto z Rosji

Nadszedł czas na dwie ostatnie pocztówki, które dostałam z Rosji. Ostatnie świąteczne z Rosji, a ie ostatnie w ogóle więc się jeszcze nie cieszcie ;>
Pierwsza to coś wyjątkowego, bo choć to Christmas card tag to jest to także pocztówka z moich ulubionych. Przysłała mi ją Nadia (Ashik) i jestem jej wdzięczna za to jak bardzo się postarała. Lubię takie słodkie obrazki zaczerpnięte z Rosyjskich bajeczek. To właśnie coś dla mnie.
Druga totalnie mi się nie podoba, ale nie zawsze ma się to co się lubi. Dla mnie jest po prostu bez wyrazu, kolory nie w moim stylu etc.: Wierzę jednak, że Lgunia chciała dobrze, a że każdy ma inny gust wysłała mi coś co spodobało się jej.
English: Another two cards from Russia – Christmas card tag.
First one is from Nady (Ashik) and its also card from my favorites! Ilove such sweet cards telling us a story.
Secound one is from Lgunia. It is not in my style but I belive that Anna wanted her best so I am happy i have recived it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz