sobota, 23 lutego 2013

99 dogs riddle

Sesja, sesja i po sesji. No może nie zupełnie, bo jeszcze wyniki z dwóch egzaminów stanowią dla mnie swego rodzaju zagadkę. Pierwszy wykładowca sprawdza w „ekspresowym tempie” - wszyscy już dali swoje tylko on nie umie sprawdzić 12 pytań jednokrotnego wyboru... rozumiem, że były podchwytliwe, ale chyba szablon zrobił, a nie zastanawia się teraz nad odpowiedziami? Nie chcę znać „nie-ekspresowego” tempa tego pana. Mniejsza jednak o większość, będzie co ma być ja natomiast mam dla was zagadkę.
Kto widzi kota?
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam skan tej kartki wypatrzyłam go niemal od razu, ale trzymając ją w ręce miałam większy problem, ciekawe prawda? Na odwrocie kartki nie ma niemal nic, więc i nie mam o czym wspominać, tylko dzieci były zawiedzione samymi pozdrowieniami. Green_13 od której ją dostałam po prostu się nie postarała, ale nie każdy lubi dużo pisać. Wybaczamy!
English: This card was sent by Green_13 but unfortunetly she didnt wrote much more thank greetings and boys was a little disapointed... but the postcard! Oh they loved it! They like riddles so they were very happy to look for a cat amoung all that dogs :) Thank you dear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz