czwartek, 14 lutego 2013

Happy Postcrossing

Egzaminy wykańczają mnie już i psychicznie i fizycznie, tak więc nim przystąpię do sporządzania kolejnych notatek - fav tag od Lady_Luck. Długo na niego czekałam i bynajmniej nie uszczęśliwił mnie fakt, że po takim czasie dostałam w kopercie dwa razem, nawet bez używanych znaczków, ale cóż. Skłonna jestem wybaczyć ludziom niemal wszystko, tak więc i to zostanie darowane. Pocztówka oczywiście piękna, ale z tagów to raczej ostatnia moja kartka w tym stylu, bo regularnie usuwam z listy podobne pocztówki. Są piękne, ale nie jestem gotowa płacić za nie ponad 6 pln, bo tyle wychodzi w przeliczeniu mnie jeden zagraniczny tag. Na odwrocie fraza „ Postcrossin – connecting the world!” Piękna i jakże prawdziwa.
English: My exams will make me lose my minde. I am reading and learning almost 18h a day. Thats why I decided to make a breake and add a card from Lady_Luck. I was waiting long for this card but I am not mad at all. This is probably one of last cards in this type I have recived as a tag. I am trying my best to remove many of my favorites, due to price rises in Poland. What can I say? Happy Postcrossing like on the card. Its rather sad that for many Polish postcrossers this is the end of the fun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz