czwartek, 28 lutego 2013

Kiev right-bank region

To ostatnia pocztówka z malowanej ukraińskiej serii strojów ludowych, przynajmniej ja nie spotkałam się z żadnym innym wzorem. Kartka z cudowne kolorowymi świątecznymi znaczkami to TYC od Anny. Wyjątkowy bo przysłany za tag`a, którego musiałam wysyłać powtórnie z uwagi na zagubienie pierwszej kartki. Tym bardziej ta pocztówka mnie cieszy! Dowodzi bowiem, że są wśród nas postcrosserów ludzie w cudowny sposób bezinteresowni. Anna wypatrzyła tę kartkę wśród moich ulubionych i przesłała składając mi przy tym Świąteczne życzenia. Kolorowy strój pochodzi z prawego brzegu regionu Kiowskiego i jest oszałamiający podoba mi się nawet to kwiatowe nakrycie głowy.
English: This is last postcard from this Ukrainian serie of regional clothes, at last I didn`t saw any more projects. It is unique postcard because it was sent by Anna (Annabel_Lee) as a TYC... for a tag! Yes thats right. For couple last mounth our polish post is one big mess they lost a lot of cards and i had to do resends I also needed to resend Anna`s tag and she was so greatful I did ( how could I not ? I promissed to send a card and even if its not my foult that it was lost, it was neighter hers so I had to - other way I would feel terrible)that she sent me one of my favorites with nice Christmas wishes and wonderful stamps! The uniform is from Kiev`s region: right-bank and I love everything in it <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz