niedziela, 3 lutego 2013

Lato w Bułgarii

Ależ się dziś kartek na wypisywałam, a wszystko przez te ciągłe przeziębienia i zbliżające się egzaminy. Na szczęście jutro wrzucę wszystko do skrzynki na poczcie i poczuję się w końcu wolna od zaległości i zobowiązań,  a w ramach terapii przedegzaminacyjnej zawieszę zabawę w tagowanie aż do marca. Rzuciłam palenie to i PC dam radę. Tymczasem dotarły do mnie pocztówki z forum od dziewczyn, choćby ta przecudowna kartka z "Koncertu życzeń" od Justyś! "Lato w Bułgarii" autorstwa Danuty Muszyńskiej-Zamorskiej. 
Do tej pory nie widziałam tego obrazu, a może po prostu zapomniałam, choć trudno mi w to uwierzyć, bo jak tak piękny malunek mógłby umknąć z mej pamięci.
English: It was hard time for me. I am ill almost permamently, have to learn to exams and Paul is changing work. Thats why I had so many unsent cards and the ones I was sending before Christmas were mostly lost on they way or are comming at the moment. Is such moments it is nice to recive such beautiful and warm postcard from a friend. This one is from Justyś - wonderful painting of Danuta Muszyńska-Zamorska "Summer in Bulgaria".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz