niedziela, 24 lutego 2013

Learning should be fun

W przypływie fascynacji tym któż mógł wygrać candy u Cleo zajrzałam na jej stronę i czytając kolejne posty (bo odpowiedzi nie znalazłam), kliknęłam na zamieszczony tam link. Oczywiście ja nie mogę klikać na linki... bo czytam, a jak czytam takie informacje jak na owej stronie to płaczę. W ogóle większość informacji na temat zwierząt i dzieci przyprawia mnie o łzy, co świadczy o moich słabych nerwach, albo fatalnej kondycji naszego społeczeństwa. Doszłam jednak do wniosku, że choć zamieszczę link na własnej stronie, bo choć sama mogę zapewnić raczej minimalne wsparcie, to w masie siła i grosz do grosza...
Zastanawiałam się nawet czy mam jakąś pocztówkę na „temat”, no i doszłam do wniosku, że tu idealnie mi pasuje kartka jaką wysłała mi Alla. Jest zabawnie i naukowo, a w końcu tę nauką i poznawaniem świata powinniśmy się cieszyć wszyscy.
English: While looking for some information on Cleo blog I found a link to a page I should not read. I should not, but I did and it make me a little bit sad. Thats why I also add a link to change something. I was thinking do I have a propper card and I think the one from Alla is greate. We have sience, learning, something sweet and funny – learning should look this way! For everyone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz