piątek, 8 marca 2013

Adaś

Spoglądający na mnie Adaś z obrazu Muszyńskiej przypomina mi mojego młodszego synka tulącego się do swoich ukochanych miśków. Mamy ich w domu sporo, a jeśli uda mi się wprowadzić w życie mój plan szycia, będzie ich jeszcze więcej. Pocztówka to oczywiście favorite tag od nayanki, która niezmiennie przesyła mi moje ukochane „starocie”, a ja muszę się jej jakoś za tą dobroć odwdzięczyć. Co też ci przyszło do głowy dziewczyno, żeby specjalnie dla mnie ją kupować? Cieszę się! Pewnie! Tylko, że aż mi głupio z tego powodu. Na nic ostatnio nie mam czasu, dzieci chore, ja chora, wyleżeć się nie ma kiedy, a tego mojego młodszego diabła to nawet wołami w łóżku nie utrzymasz. Wszyscy kaszlą i dusza się jak opętani. Tak jest zawsze, gdy akurat nie mam czasu na chorobę.
English: Another greate postcard of polish artist Danuta Muszyńska „Adaś” is a fav tag from nayanka. She always sent me such wonderful old postcards and this one she bought on auction specialy for me. I will need to make her a present.

2 komentarze:

  1. A mnie właśnie zaraził Alek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyśmy miały chorować obie... szkoda tylko, że nie wspólnie, bo prócz faktu koszmarnego samopoczucia męczy mnie jeszcze nuda - a mówią, że przy dzieciach nie da się nudzić. Ano da się!

      Usuń