środa, 13 marca 2013

Fresh and jusy

Mam dziś ochotę na truskawki, ale nie takie tam mrożone tylko świeże i soczyste. To zapewne dlatego tak już mnie denerwuje ta zima. W domu do życia budzą się komary a na zewnątrz śnieg, świat oszalał. Pocieszam się zatem przesłaną mi w wymianie z Rosji karteczką od Atlantidochki, tak prostą a jednak przywodzącą mi na myśl słodkie lato. Czasami ludziom trzeba tak niewiele do szczęścia, mi wystarczyła pocztówka i truskawkowy dżem.
English: Today I am dreaming about strawbwries but not the frozen ones... I want to eat fresh and jusy one. Like one of those from my swap postcard that sent me Atlantidochka. I`m just missing the summer time. But sometimes simple things are the best so the psotcard and strawberry jam will do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz