niedziela, 31 marca 2013

Kawa z Emporium

Nie mam dziś weny na zbytnie rozpisywanie się, to chyba przez ten śnieg sypiący za oknem. A zapowiadało się tak dobrze jeszcze tydzień temu świeciło słonko i pojawiała się trawka. Teraz ziemia rozmarzła, ale wciąż sypie i obawiam się, że będzie powódź. Nas nie zaleje... poziom Bugu musiałby przekroczyć 10m, ale Kuligów... szkoda mi skansenu. Odganiam te ponure rozważania pocztówkowym losowaniem, co by tu opisać i wypada na Toruńską pocztówkę z kawą od Marty. Szczerze mówiąc wpadłam w lekką panikę, bo nie wiem od jakiej Marty – przepraszam. Pamięć już mnie zawodzi i chyba się starzeję <<krzywi się z niesmakiem>>. Jedno wiem na pewno wiadomość jest szczera i przezabawna. A ja bardzo chciałabym sobie przypomnieć z jakiej to okazji, kto i dlaczego, jako że chętnie dowiedziałabym się więcej od koleżanki o śpiewie! Też ci los...
To zdaje się pierwszy wzór z kawą z Emporium ( tak to się nazywa, czy też już „złodziejaszek” źle mi podpowiada – co ja pytam już zerknęłam na tył i jest ok).
English: It`s snowing again and I start to feel little depresed because of that. Where is Spring? She probably lost its way or rather don`t want to visit us – I can understand her...
To make myself a little bit happier I choose randomly a card to add and I found this one. It was sent by Marta from Bydgoszcz but it shows first design of coffee made by Toruń Emporium. Nice shot but I like more the new one.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię karteczki z tej serii. Sama mam dopiero dwie, ale są przeurocze. Widoczki w kolorach b&w prezentują się o niebo lepiej niż w rzeczywistych barwach...:)
    pozdrawiam,
    mailboxofhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba nieprzytomna, bo jakoś nie mogę dodać Twojego bloga do obserwowanych, a już się nim zachwyciłam. Nim i scrapbookowymi kopertami na zdjęciach w temacie postcrossingu <3

    OdpowiedzUsuń