wtorek, 12 marca 2013

Mulo

Kolejny przykład niezwykle interesującej latarni morskiej położonej na samotnej wysepce gdzieś na Adriatyku – Mulo. Im więcej pocztówek z Chorwacji do mnie dociera tym większą mam ochotę tam powrócić. Ostatni mój pobyt tam opierał się na znienawidzonych przeze mnie, a uwielbianych przez moją matkę plażowych wakacjach. Chorwacja to jednak coś znacznie więcej, jest gdzie pożeglować, gdzie się po wspinać. Jest w końcu co podziwiać bo Chorwacja to kraj z niesamowitą historią i tradycją, choć „państwo” to poniekąd młode.
English: This is one more postcard from amazing Croatian Adriatic with lonley lighthouse on the little island. With every card I recive I hope to visit this country one more time. Last time I was there the vacations were rather for my mom and she like to stay in the sun on the beach. I prefare more active way of spending time and knowing land where I stay – belive me there is much to see on the seashore of Croatia and I need to do it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz