wtorek, 12 marca 2013

Stroje Podhala

Od ciągłego siedzenia przed komputerem boli mnie głowa, a najgorsze jest to iż moje siedzenie wnosi naprawdę niewiele w życie mojej rodziny, czy moją naukę. Za słabo się czuję żeby faktycznie „myśleć”. Dzieci odpoczywają, ja przeglądam pocztówki to i tak najbardziej twórcze z moich zajęć w ostatnich dniach. Dobrze, że jutro idę do lekarza. Tymczasem z uśmiechem czytam wiadomość na favorite tagu od Klaudii i wypełnia mnie duma, że zdecydowała się rozstać z tak piękną pocztówka dla mnie, a przecież ledwie się znamy. Faktem jest, że kartka niezwykle mnie cieszy i sprawiła mi olbrzymią przyjemność. Sama mam w domu taki podhalański strój pamiątkę szytą dla mnie na zamówienia na jedno z wesel, do kompletu brakuje mi tylko korali, bo żadne dostępne nie przypadły mi do gustu. Jakże trudno mnie zadowolić XD
English: Nice postcard from favortie tag sent me Klaudia. You can see folklor uniforms from Podhale (Tatra Mountains) on it. I have such costume in my home as my father comes from mountains and on one of wedings we had to wear traditional uniforms from the region.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz