sobota, 9 marca 2013

Snieżny rumak

Wciąż zastanawiam się nad fragmentem wiersza, który na odwrocie tej pocztówki przesłała mi Annalise. Trochę zajęło mi zrozumienie, że przypominająca mi „z” literka to w istocie „a”, co oczywiście umożliwiło mi deszyfrację wiadomość – sprytne! Koń podoba się moim synom, Eryk uwielbiał jeździć konno i mam nadzieję, że kiedyś znów zacznie. Danny lubi wszystkie czworonogi, co nieco mnie przeraża, a ja? No cóż konie lubię głównie na żywo, a jeżeli już wybiera pocztówki z nimi są to naprawdę specyficzne ujęcia lub prace znanych fotografów. Jejciu no mam inny gust i czuję się winna to pisząc :( To nie tak, że nie doceniam kartki, po prostu staram się wyrazić swoją opinię i nikogo przy tym nie urazić, ale ze względu na porę idzie mi to nieco mozolnie. W każdym razie może zostańmy przy tym, że dzieciom się podoba, o!
English: White horse on the snow is rather not a typical view in Poland but my sons like the card that Annalise sent us as a part of 6m RR and me? Lets say I am happy that I have recive it because many of users didn`t send cards in this RR at all.

1 komentarz: