sobota, 9 marca 2013

Pink like...

No i net mi siadł :( Nieładnie, ale na całe szczęście pisać mogę, choć moje wypociny ujrzą światło dzienne zapewne dopiero jutro. Na wszelki wypadek nie będę czytała tego drugi raz żeby się nie przerazić. W domu wszyscy prócz Pawła chorzy, a ja i tak chciałabym patrzeć na świat przez różowe okulary, co bardzo ułatwi mi ta pocztówka. Oto NI offer tag od Shiori ze starej – jak to ujęła – kolekcji NI „colour comme”. Różowy to ulubiony kolor nadawczyni, a choć ja nie lubiłam go większość mojego życia ostatnio oswajam się z tą barwą, a nawet zaczynam doceniać niektóre jej odcienie i zastosowania. Oczywiście do NI nikt nie musi mnie przekonywać, choć przyznam że odkryłam kilka egzemplarzy ich pocztówek, których nie darzę bezgraniczną miłością.
English: My internet get mad and broke so I am writing in OpenOffice to add this post tommorow (if they will fix it). I wonder is this because of wind or snow... Sometimes I feel like on Siberia and I live only 50 km from Warsaw. Good that in summer we move to the city again. In home everyone are ill (again) it`s middle of the night and I am running between my sons because they cant sleep due to fever and I don`t feel much better. I would like to see the world throught pink glasses and this postcard could help me with. This is NI offer tag from Shiori, its from old serie „Colour comme” and it is really cute! I am not fan of this colour but I really like the card and the pink back side that Salt made for me <3 I also start to like pink and use some decorations in this colour few years ago but still my favorite colours are green and blue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz