poniedziałek, 18 marca 2013

Teenage fascination

Ależ mi ten mój gnom mały podpadł. Czeka mnie reinstalacja systemu, a dziś 3 godziny walczyliśmy z badziewiami, które pościągał. Włamał mi się na kompa małolat skubany i jeszcze obraził się za to żeśmy go przyłapali. Staram się sobie przypomnieć jaka byłam mając te naście lat, ale trudno mi porównywać się do syna, możliwe że miałam też inne możliwości. Skoro już mi trochę ulżyło i ochłonęłam pokażę wam wyciągniętą dziś ze skrzynki pocztówkę. Zapisana pięknym pismem karteczka od Li to przykład tego co w fascynowało mnie jako nastolatkę, a było to anime, manga i komiksy. Dziś moją kolekcję ma Eryk i to on przejął po mnie tę pasję.
English: I was a fan of anime, manga and comics when I was a teenager now this is my sons passion. But i still like this kinde of draws so I decided to ask Li for this postcard. Isn`t it cute?That kinde of boys were my fascinationwhen I was younger :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz