sobota, 2 marca 2013

Wonderland

Długo czekałam na moją pierwszą Alicję z tej serii, ale w końcu zatagowała mnie z nią Irina, przesyłając zapisaną cyrylicą kartkę z pozdrowieniami z Kijowa. Takie zilustrowanie Alicji spodobało mi się od razu, zresztą mam słabość do ilustracji pochodzących z tej bajki, choć historia wcale mnie nie wciągnęła, a mimo to w domu mam chyba 12 egzemplarzy książki, z ilustracjami różnych autorów. Wiem przypomina to lekki obłęd, ale ogólnie mam słabość do literatury dziecięcej i nie chcecie wiedzieć jaką posiadam bibliotekę. Patrzcie więc i cieszcie się ze mną. Kiepski dziś ze mnie bajkopisarz, ale po tylu godzinach na uczelni, bądźcie ludźmi i wybaczcie mi to.
English: For long time I was dreaming about postcard from this serie and finally I have recived one from Irina with greetings from Ukraine. I always loved children illustration so in home I have a greate library of children books... don`t even ask how many :) Thank you mindanao :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz