poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Colourful Forks

Jejciu dawno gorączka nie prześladowała mnie tak długo, dojechałam do Niepołomic i <trach>. Kiepski początek wiosny. Zatem zamiast historii o pięknych zamkach – piękny był, ale pocztówki okropne – mogę rozpisać się o tym jak prowadzi się auto z trzydziesto-dziewięcio stopniową temperaturą. Mogę tez odpuścić wam szczegółów mojego czadowego weekendu i przejść od razu do pocztówki, która wysłała mi Lilla. Ta wymiana była dla mnie bardzo udana, bo wzbogaciłam się o kilka naprawdę pięknych kartek, w tym tą z wydawnictwa NI. Nie wymagajcie ode mnie znajomości serii, nie jestem jeszcze na tym etapie znawstwa. Wiem natomiast, że kolorowe widelce i serwetki bardzo przypadły mi do gustu, a przesympatyczna wiadomość od Lilli jedynie dodała jej blasku. Przyznam się, że z całego serca trzymałam kciuki za jej córkę podczas końcowych egzaminów w liceum.
English: I`m ill again and this is just „fine” beginning of Spring. But insted stories about my I will better show you card from Lilla. This colourful postcard is another one to my NI collection. I like the forks on the picture but most of all I like the message on the back so I was wishing all the best to Lillas daughter during her exams in March.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz