czwartek, 11 kwietnia 2013

Podwójna kawa

Trochę mi się zeszło z opisaniem tej pocztówki, ale lepiej późno niż wcale. Pen-drive z kilkoma skanami zostawiłam w pracy, a że dopiero dziś tu goszczę (mowa o mojej pracy biurowej), to dopiero dziś podzielę się nimi z wami. Ta pierwsza to cudowna „Miętowa Kawa” z Rosji, którą przesłała mi mythical_cat wypisując ją w całości po rosyjsku. Tak naprawdę to swoistego rodzaju wyjątkowe życzenia dotyczące każdej z nadchodzących po sobie pór roku <3
English: This wonderful postcard was sent by mythical_cat with amazing wishes for every season of the year whole wrote in russain <3 This is one of my favorite postcards and by favorite I ment favorite among favorites, so belive me I am so so so happy that I have recived it.
Dziś to będą dwa posty w jednym, z uwagi na oszczędność miejsca i być może czasu, choć wydaje mi się, że poświęcam go tyle samo. Ratuje mnie tematyka, bo pocztówka dotyczy kawy została jednak wysłała nie z Rosji, a z Ukrainy. Nie mam jednak wątpliwości, że ogarniecie.
Zawsze miło mi jest otrzymywać pocztówki od ludzi, którzy tak jak i ja kochają pisać i czytać. Taką właśnie miłośniczką książek jest Daryna, etnografka z Kijowa. Każda kartka od niej to uczta dla oczu i umysłu, bo zawsze dzieli się ze mną niezwykle ciekawymi informacjami, a gdy te doprawia ciekawa fotografia z kawą – nie śmiem prosić o nic więcej.
English: What about two psots in one? You will forgive me. Thema is the same only country different, because this one was sent from Ukraine. All cards from Daryna are amazing, she like to write and doing this at just a perfect way so I am always happy to read messages from her. Cup of coffee at a table looks just special and stamps... oh just look by yourself.

1 komentarz: