środa, 10 kwietnia 2013

Bicycles

Sama nie wiem czemu jestem taka nieszczęśliwa. Od lat chcę odwiedzić Grecję, a to że zwiedzimy przy okazji kilka krajów powinno mnie cieszyć, ale taaaaak liczyłam na te Włochy. Nie czuję się komfortowo musząc w ten sposób zmieniać plany i w zasadzie, aktualnie niewiele mnie cieszy. To właśnie dlatego siadłam dziś do bloga zatopić się w kartkach i ponarzekać na moje nieszczęście. Narzekam zatem w rytmie kropel deszczu za oknem i szelestu pocztówek.
Tą otrzymałam od … no właśnie, sama się zastanawiam, bo podpis okazał się mało wyraźny. Na całe szczęście to nie oficjalna kartka, a jakaś wymiana sprzed co najmniej pół roku. Lubię te bicykle, choć sama nie zamówiłam ich gdy robiliśmy zbiorowe zamówienie w sklepie.
English: Today it`s just not my day so I sit here and write about postcards. I am tired and a bit mad because I will need to change a little my vacation plans and wont see Toscana or Cinque Terre. Maybe next year?
This postcard is an old tag from official forum with greate bicycles image. I like it a lot, but during our ordering didn`t order such cards. I had to decide what to choose and this publisher (photoFabrique) have so so many greate cards.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz