środa, 10 kwietnia 2013

Czerwone jabłuszko

Czerwone jabłuszko przekrojone na krzyż
Czemu ty dziewczyno krzywo na mnie patrzysz ?”
W głowie sama wyśpiewuje się dalsza cześć tej piosenki, choć wcale nie powinnam mieć dziś tak dobrego humoru. Zobaczyłam koszt przeprawy promowej z Włoch od Grecji i uznałam, że raczej trzeba będzie pojechać inaczej, a tak chciałam zobaczyć Toskanię i Cinque Terre! Chyba muszę zacząć grać w Lottka. Tymczasem jednak odbiegając od moich przeżyć wewnętrznych chciałam podzielić się z Wami pocztówką od Weroniki z 6mRR. Te piękne jabłka pochodzą z moich ulubionych, nie tylko dlatego, że lubię owoce i tę piosenkę, ale także dlatego, że jabłka są smaczne i zdrowe.
English: In my mind I hear folklor song about apples and a beautiful girl – while looking at this greate cards from my favs I have recived from Weronika as our forum 6mRR. I like it not only because i love all fruits cards but also because we love apples and Poland is a country of apples! They are teasty and healthy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz