wtorek, 14 maja 2013

Psie serce

Lubię psy, a Nowofundlandy to dla mnie rasa szczególna, bo odkąd pamiętam towarzyszyły Nam w domu. Obecnego lokatora zwiemy Dusiu (Durin), a gdyby dać mu do mordy jakąś poduszeczkę w kształcie serca, nie odróżnilibyście go od psa z tej oto pocztówki. Przysłała mi ją Ania, której serdecznie dziękuję.
Ten kto nie zna tej pociesznej rasy, musi zostać uświadomiony. Psy są ogromne i nie raz Dusia mylono z niedźwiedziem brunatnym O.o ( komuś trzeba okularów). Ich ubarwienie jest najczęściej czarne, ale zdarzają się osobniki brązowe, a nawet łaciate. To świetni pływacy, potrafią tez znakomicie nurkować, a ich opiekuńcze instynkty sprawiają, że są doskonałymi ratownikami wodnymi. Zdrowy pies bez najmniejszych problemów przepłynie całe jezioro z siedzącym na plecach siedmiolatkiem (wiem sprawdzałam).
English: Postcard is a gift from Ania, with one of my favorite dog breeds - Newfunland dog. I was rise with such dog and I loved it. Now my parents have another – he looks exactly like the on on the card.

2 komentarze:

  1. ojoj, uwielbiam psy! zazdroszcze ze w dziecinstwie takiego mialas ...
    super pocztowka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna pocztówka. Sama jestem posiadaczką kilku pocztówek z psiakami. Gdy je przeglądam mój dzień staje się lepszy. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń