sobota, 22 czerwca 2013

Alice in Wonderland duo

W zasadzie czekam na jeszcze jedną pocztówkę z „Alicji w Krainie Czarów”, ale ileż można zwlekać. Szczególnie, że karteczki dziś wyciągnęłam ze skrzynki w Warszawie i jestem niesamowicie podekscytowana! Pierwszą otrzymałam z Chin od LBL wraz z transkrypcją na język chiński. Fascynują mnie odmienne alfabety i bardzo chciałabym poznać je wszystkie, wiem zatem co będę robiła na starość.
Druga to nabytek z Tajawanu od Annie, która wybrała dla mnie naprawdę niesamowite znaczki. Przyznam się szczerze, że przez egzaminy nawet nie wiedziałam o trzęsieniach ziemi nawiedzających jej region. Doskonale rozumiem, czemu się boi.
English: To be honest I should waite for another postcard from this serie as it is on its way to me, but I just can`t. Today I found those postcards in my mailbox and I just needed to show them to you. I love this serie of illustrations to „Alice in Wonderland” by Kim Min Jy. First one is from LBL with transcryption to Chinesse.
Secound was sent by Annie from Taiwan with most beautiful stamps I`ve seen. There were earthquakes in her region so I sent her back a warm hugs so she knew I`m worry about her.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz